Torsdags Nöje

Torsdag den 29 januari inträffade en väldigt ovanlig syn...
Jag försökte laga mat tillsammans med 2 styckna elever från Hotell och Resturang.
Men som jag trodde innan vi började, så var dom mycket bättre än vad jag är.

Nej  skämt å sido.. har haft en jätte trevlig dag och kväll med min underbara sambo och hennes kompis Issssaaaaaaaa
Vi gick hem till isa istället för att sticka och åka skridskor för simone hade sån hosta så vi satte oss hemma hos henne och knaprade på chips istället ...

Men vi varade inte så länge hos henne utan vi gick till fritidsgården.. Där satt vi och gjorde nästan ingenting men det var skönt att bara sitta och ta det lugnt.. Och sen kom vi hem och här sitter jag nu igen och skriver till mig själv..

Ha en fortsatt trevlig kväll och gör inget som jag inte skulle gjort :)


Prinsessan








Isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0