Ännu en sak som går åt helvete...


Den enda resan jag gör per år blir förmodligen inte av för mig detta år... Det är de
enda jag har sett fram emot sen sista resan... Och allt är pga den trista ekonomin....
Om jag ska ha chans att åka på resan som ska vara betald senast den sista så måste jag vinna på tipset och
det är ju ingen stor chans..

Jag är så knäckt så jag vet inte var jag ska ta vägen.. Jag vill bara gräva ner mig under jorden och ligga där en stund..
Så slipper jag tänka på allt som rör ekonomin... Jag vill inte förstå att jag kommer förmodligen inte
att åka med på supporterresan.. jag är så ledsen för det... Jag är helt knäckt......

Kommer inte få se den fina skylten iår....

Kärleksfull hälsning från MoDo Hockey    resan   resan   resan

resan   resan


Kommentarer
Postat av: Isa

Gud vad jobbigt,

jag lider med dig,

:(

2009-01-29 @ 09:28:17
URL: http://isq.bloggagratis.se
Postat av: Iceman

jo du..jag håller med dej..

2009-02-03 @ 16:19:09
URL: http://teamiceman.webblogg.se/
Postat av: Pentti

Trevligt att du fått blogg knights!

Jäkla stilig man ser ut med foppa förövrigt,hehe.

2009-02-13 @ 05:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0