MoDo Syd on tour



Foppa foppa foppa... 15 minuter behövdes det för att visa att han kan spela hockey igen :)
och som han gjorde det... Killen är i mina ögon fortfarande en av världens bästa spelare..
Jag är däremot väldigt ledsen och nere och mår psykiskt dåligt över att jag inte kunde vara där.

Denna tiden varje år så gör MoDo Syd en supporterresa till foppaland för 2 matcher på hemmaplan
och jag brukar åka med men denna gången har jag fått förhinder. Jag mår så dåligt att jag sitter och gråter
när jag inte ens tänker på det... Många tycker att jag är barnslig som håller på så här men dom människorna i MoDo Syd är min andra familj.. Dom betyder så mycket för mig och denna resan är nåt av det bästa som händer på året..

Jag har pratat med 3 styckna av dom idag i telefon som är där och dom flesta som är med på bussen
har frågat efter mig och frågat var jag är och varför jag inte är med på resan....

Alla hälsar att dom saknar mig så fruktansvärt mycket och jag blir tårögd bara jag tänker på det..
jag skiter i vad alla andra runt omkring tycker  för dom förstår inte hur jag känner eller vad det handlar om... MoDo Syd och alla inblandade är min familj..... Vi är en enda stor familj och kommer alltid att vara..

MoDo Syd i mitt hjärta för alltid !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0