Tisdag kväll

Tisdagen den 14 april.. 4 dagar efter att jag fyllt 24 år. Sitter här helt ensam ännu och har tvättat hela dagen och hängt tvätt som aldrig innan.. Sitter och längtar efter min underbara sambo.. Saknar henne så fruktansvärt mycket.
pratade med henne för några timmar sen och då hade dom bestämt att dom skulle komma hem på torsdag, så
dom tar alltså morgonfärjan så är dom här vid 6-7 på kvällen..

Jag hoppas dom kommer tidigare. Ja saknar alla dom.. känns så tomt här utan dom. visst, jag har hundarna men dom vill bara leka eller ha mat. och katten vill bara ligga och sova, tänk om han kunde göra det, katten lever underbart.. vaknar, äter, går lägger sig, vaknar och går och äter lite till, går ut en sväng och kommer in lika fort igen
och äter och sen går lägger sig igen.. oj oj.. det kallar jag lat..

Men men .. jag ska inte tråka ut er som läser, om det är någon...

älskar dig simone...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0