24 år...

Ja ja.. då var det ännu ett år man har passerat även om man inte tänker på det.

För att vara helt ärlig så var det bara 2 st !!! av alla mina "vänner" hemifrån som hörde av
sig och sa grattis.. Det är så snällt att folk kommer ihåg att jag fyller år..

Men skit samma ... nu är jag 24 och den dagen är förbi.. inget att hänga upp sig på.
Sitter här vid datorn och längtar efter simone. Hon är på åland och hälsar på vänner över påsken
så jag blev kvar här hemma och vaktar hundarna och huset istället. Det går lika bra.
Inget har förändrats i mitt liv sen sist, lika fattig och lika sur på allt och alla. Speciellt
försäkringskassan som inte kan ge mig mina pengar jag ska ha........
Har folk jag måste betala tillbaka som jag har lånat av..

Sitter här och lyssnar på Rod Stewart - Sailing, och har tårar i ögonen för jag saknar simone så mycket.
Hade jag bara haft ork så hade jag satt mig på en cykel och cyklat ner till grisslehamn och tagit båten över till henne
men nu kan jag inte det. Så det får vara. Jag får försöka klara mig i en vecka..

jaja.. jag fattar inte varför jag skriver i denna bloggen ens, ingen som läser den, ingen som kommenterar om det nu
helt plötsligt skulle vara någon inne och läsa så jag skiter snart i allting som har med omvärld att göra och byter nummer
och startar om mitt liv på nytt för det är inget roligt längre att bara sitta.. Jag är trött på att det för det mesta har varit jag
som har varit tvungen att höra av mig om det ska pratas något.. Aldrig något annat..


Kommentarer
Postat av: someone you once used to talk to

Hade jag vetat att du fyllde år och hur gammal du egentligen är så hade jag sagt grattis på rätt dag :) Men det är lite svårt att säga grattis när man inte vet när någon fyller år och dessutom att den personen ljugit om sin ålder ;)

2010-01-24 @ 19:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0